TGIF

Äntligen fredag, äntligen helg. Det var varit en riktig helvetesvecka med sjukhusbesök och andra läkarbesök, usch. Men nu är det över, nästan, och nu börjar en riktigt bra helg. En riktigt bra helg med barnpassning av världens finaste 2½-åring, kalas för lillebror och Ikea-besök.
 
Idag kommer lillebror hit på besök. Jag ska bjuda honom på lite middag här hemma, sen tänkte jag ta med honom ut till stan för att shoppa lite åt honom. Ungen fyller ju hela sjutton år imorgon! Kändes som det bara var igår jag var sjutton.. 
 
Nej, nu får jag gå upp och klä på mig. Måste handla lite innan min bror kommer. Han har önskat stuvade makaroner till middag, han får visst aldrig det hemma. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0