Here we go again..

Friskförklarade mig själv i torsdags och åkte till jobbet i lördags, för att åka hem igen bara någon timma senare. Så, nu är jag här hemma igen. Börjar undra lite vad som händer, om det är någon form av "rester" från vinterkräksjukan eller om det bara är det gamla vanliga illamående-skitet.. Jaja, får se vad doktorn säger om mig på onsdag!
 
Annars börjar vi komma i julstämning här hemma! I fredags var jag hos mormor och morfar med lillebror för det årliga pepparkaksbakets, så goda de blev! Vi har påbörjat julstädningen av lägenheten och köpt gran. En alldeles för stor gran.. Jag tyckte vi skulle ta en så liten som möjligt då den alltid blir större när man väl kommer hem med den. Tomas tyckte helt tvärtom, så det blev något mellanting. Men shit, den är stor! Vi får möblera om lite här hemma för att det inte ska se helt tokigt ut, haha. 
 
Lillebror in action...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0